Tempahan Pavlova untuk hantaran


Kini tempahan Pavlova sedang mendapat tempat.Alhamdulillah, ramai customers berpuas hati.syukur tidak terhingga, bagi yang ingin mendapatkan khidmad tempahan Pavlova untuk hantaran, boleh hubungi Rara 019.477.4240 boleh whatsapp juga.



Untuk tempahan mini pavlova juga sy terima.boleh WA saya.heeee.


Hadiah paling ISTIMEWA untuk anak

Tercari-cari cenderamata yang sesuai dan comel untuk dihadiahkan terutamanya kepada kanak-kanak? bukan sekadar hiasan, tapi rabung syiling?  Maka inilah ia! kotak menabung eloktronik yang menampilkan kucing comel sebagai daya penarik untuk mencuri.

Spesifikasi :

- Menggunakan 2 buah bateri bersaiz AA untuk beroperasi.

- Menghasilkan  suara kucing yang kiut setiap kali beroperasi.

- Model kucing didalamnya diperbuat dari plastik abs berkualiti.

Wasap rara : 0194774240

Tabung Kucing Pencuri Duit

Tabung kucing yang sangat menarik! Mari tarik minat anak anak untuk menyimpan syiling, dlm masa yg sama, have fun. Bukan saje anak suka! Tapi mak mak bapak pun suka! Hehehe.

Boleh juga dijadikan hadiah kenapa rakan rakan.menarik bukan!

Spesifikasi :

- Menggunakan 2 buah bateri bersaiz AA untuk beroperasi.

- Menghasilkan  suara kucing yang kiut setiap kali beroperasi.

- Model kucing didalamnya diperbuat dari plastik abs berkualiti.


Hanya Rm36, boleh whatsapps RARA utk order. 019.477.4240 wasap sahaja ye.hehe.

Instant shawl TAK PERLU GOSOK

Hai! Harini nak cerita pasal instant shawl! Paling best bila x perlu gosok! Perempuan bukan suka sgt nak menggosok kan! Bukan pemalas! Bukan bukan! Tp jenis menghargai masa, tak perlu buang masa gosok tudung, kita sarung je! Siap!

Jika berminat, boleh whatsapps rara 019.4774240

Akan dilayan secepat mungkin! Hehehe.boleh try! Lepas tu pasti akan memborong semua warna! Boleh jamin! Hehehe.

Rak Serbaguna murah

Pernah jumpa rak serbaguna? Boleh letak 30 pasang kasut atau boleh buat penyangkut tudung, sangat best dan tak makan space yang banyak, boleh WA jika berminat.


019.477.4240
Rara.
tia.

CHILDREN TOILET LADDER CHAIR



-Adjustable legs with 4 rubber anti-slip stoppers
-Folds away neatly for easy storage
-Sturdy, comfortable and fits most toilets
-Ages: Toddler
-Height: Adjustable
-Weight: 1.65kg
-Size: 53 x 37 x 75cm
-Height adjustable for young children can be independent while feeling --safe & secured
-Hygienically safe and comfortable and can be easily stored
-Weight limit:20KGS

Whatsapps to ORDER : 019-4774240

RM60 ONLY!

Jelita Pro 5 in 1 yang mahukan kecantikan sekaligus luar dan dalam

PERUT KEMPIS ,RAMPING ,DAN AWET MUDA DAMBAAN WANITA !!



-Membakar lemak berlebihan dalam badan (kuruskan badan)
-Merawat jerawat dan mencantikan kulit.
-Melancarkan pembuangan air besar 
-menyingkirkan TOKSIN di dalam badan
-Melancarkan perjalanan haid
-Menghilangkan bau badan
-Menyejukan badan
-Menghilangkan kelesuan , lemah lemah serta lenguh-lenguh seluruh badan
-Menyempitkan faraj (pulih dara)
-Mengembalikan tenaga setelah penat bekerja
-Lenguh-lenguh sendi
-Mencegah dan mengubati kencing manis 
-Mencegah dan mengubati darah tinggi 
-Mengawal bacaan gula bagi penyakit kencing manis
-Mengawal tekanan darah tinggi
-Pulih tenaga batin
-Mendapatkan zuriat




BAGAIMANA PRO 5 IN 1 BERTINDAK KEATAS TUBUH ANDA ???

1 - 7 hari
*pembuangan lawas
*pembuangan toksin dan lemak melalui najis
*pengaliran lemak berlaku
*berat badan menurun
*pengecilan dibahagian peha,muka,pinggul ,perut dan lengan
*faraj terasa ketat

10 - 30 hari
*badan lebih membentuk
*berat semakin menurun
*jerawat mengecut
*muka lebih cerah
*masalah magrain ,buasir , kencing manis dan darah tinggi dapat dikawal

30- 50 hari
*kulit semakin menegang
*kulit semakin cerah
*masalah jerawat hilang dan parut pudar
*kulit lebih tegang
*payudara dan miss v semakin mantap
*lebih sihat dan awet muda



CARA PENGAMBILAN

Masalah berat badan
50kg ++ hingga 65kg ++ = 2 biji sehari , setengah jam sebelum makan dan sebelum tidur @ boleh diambil 2 biji sekaligus sebelum tidur

65kg ++ hingga 80kg++ = 3 biji sehari ,pagi ,petang dan malam

Untuk rawatan muka ,faraj ,dan kulit

2 biji terus pada waktu malam sebelum tidur ...
BUKAK KAPSUL DAN LULURKAN SERBUK DIMUKA DAN FARAJ bersama air suam

info PENTING : jangan minum air BERKHABONAT kerana melambatkan proses penurunan berat dan pembuangan toksin .. untuk kempis kan perut yang buncit dalam masa singkat pastikan (kalau rajin) selepas ambil kapsul setiap pagi minum satu gelas air suam bersama perahan limau nipis .. CONFIRM kempis dalam masa 3 hari 

KELEBIHAN NENAS BATU


Antara khasiatnya adalah

1. Dapat mengecutkan rahim selepas bersalin.
2.Bagi ibu yang baru bersalin perlu ambil seminggu sekali sahaja untuk tujuan mengecutkan rahim.

3.Di dalamnya terkandung berbagai khasiat untuk wanita.

4.Boleh di jadikan ubat untuk menjarangkan anak - minum tempoh selama hendak menjarangkan

5. Melawaskan kencing serta mengelakkan sakit batu karang dan buah pinggang

6. Membantu melancarkan pembuangan angin

7. Membantu ibu-ibu yang bakal menopause

8. Bagi yang mengalami strok. minum dan sapu ditempat yang di serang strok.InsyaAllah dengan Izin Allah akan sembuh.

9. Mampu mengubati penyakit buasir

10. Merendahkan paras kolestrok dalam darah

11. Membuang toksin dalam badan

12. Melancarkan perjalanan darah

13. Mencantikkan bentuk badan

14. Menegangkan kulit

15. Jika rajin mengamalkan InsyaAllah 20 tahun lagi pun masih seperti dara

HARGA BUKAK KEDAI 2015
hanya RM60 SAHAJA!!! 




 

Copyright 2014 © By Safurara. Design by Ayu Barbydol